Summa sidvisningar

torsdag 5 februari 2015

Stickning och livet

En härlig januarimånad sprang förbi.... När jag tittar tillbaka har jag hunnit med en hel del, både stickat, virkat, tränat och njutit av livet. Många tankar far omkring i huvudet, de flesta handlar om "vad vill jag bli när jag blir stor" tänk att det ska vara så svårt?!
Ska vi flytta? Drömmer om fritidshus. Ska jag satsa på att hitta ett nytt jobb? Hoppas jag finner svaren snart!
Längtan till Thailand blev bara större och större, lyckades till slut få två veckors semester, så den 19:e mars åker jag och sambon iväg. Det är ju faktiskt snart 6 år sedan vi var där sist, ska bli så skööönt!
Tänker ofta att vi är så lyckligt lottade som kan unna oss härliga äventyr ut i världen så ofta.
Det här är vad som blev handarbetat under januari.

1 kommentar: