Summa sidvisningar

onsdag 9 november 2011

Tovade vantar till Julmarknad

Har anmält mig till 2 julmarknader så nu arbetar fingrarna för fullt på dagar o kvällar. Har iallafall fått ihop ett gäng tovade vantar som jag broderade lite på igår kväll. De är så varma o sköna! Håller även på med några små lovvika vantar till bebisar och små tomte kläder till nallar. Sedan får vi se vad som går åt.

Håller även på med mina julkalendrar för fullt, Julswappens är snart klar och äldsta dotterns också, till sonen och yngsta dotterna måste jag komplettera med lite saker. Lika roligt varje år att klura och fixa. Undra hur länge barnen kommer att få, skulle inte förvåna mig om det blir ända tills de skaffar egna barn?

Nu ska jag ta mig an månadens plugg uppgift. Lappteknik är det denna gång, ska göra något med "slack and slash" tekniken, mycket spännande. Har valt 4 tyger i gröna nyanser, funderar på om det kanske kan bli kuddar eller en sittpuff.

1 kommentar:

  1. Åh herregud så fint. :)

    Kram
    M I N D I

    Pst....
    Du vet väl att vi kör TJUVKIK på Julswappsbloggen nu:
    http://julswappen.blogspot.com/
    Om du inte redan har lagt upp det så hoppas jag att vi får se din tjuvkik det närmaste. :)

    SvaraRadera