Summa sidvisningar

torsdag 7 oktober 2010

Tovad väska i förgarn


Har äntligen stickat klart min väska i förgarnet jag köpte på sticklägret. Garnet var ganska ömtåligt och gick av lite då och då men till slut blev den klar. Har tvättat den en gång i 40 grader men måste köra den en gång till då den inte krymte tillräckligt. Förgarn verkar inte krympa lika mycket som vanligt ullgarn.
Håller även på så smått med lite julklappar, men det kan jag ju inte skriva här - ska ju bli överraskningar.
Har skickat iväg mitt första "Hemlis" paket, funderar lite på vad jag ska stoppa i det andra...väntar bara på mitt paket...
Hittade något kul på nätet idag, man ska handla 24 julklappar för ca. 350 kr och slå in i paket och sedan skicka till en hemlig person innan den 1:a december, precis vad jag gillar!! Gör ju sådana adventskalendrar till barnen varje år, kan ju vara kul att ha en egen. Tror jag ska anmäla mig.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar