Summa sidvisningar

torsdag 11 november 2010

Julswapp!!

Snart får jag veta vem jag ska skicka mina 24 små paket till, spännande o kul!!
Titta gärna in på http://julswappen.blogspot.com.
Annars har nog vinterkräksjukan börjat härja här hemma, yngsta dottern kräks
och har ont i magen...vitpepparkorn får det bli för oss andra.
Var på biblioteket häromdagen och lånade en stickbok "Sticka" av Elisabeth Norinder,
fanns lite små kul beskrivningar, tovade mobilfodral och tovat pocket fodral. Teststickar
just nu sedan kan det ju bli bra julklappar.

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Tittar bara in som nyfiken swappare till alla som är med. Det ska bli så roligt att få följa alla.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Kikar runt till alla som är med i Julswappen. Kanske blir du MIN eller jag DIN tomte? Spännande.
    Ser fram emot att se vad som händer på allas bloggar.
    Ha en bra dag !! Hoppas att kräksjukan lugnat ner sig.....
    Kramar från Petra

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Visst är det spännande att vara med i Julswappen :) vem vet vem man kommer att tomta till :) kram och ha en bra helg!
    Di

    SvaraRadera
  4. Som de andra är även jag inne och kikar runt hos alla swappvänner.. Såå spännande det ska bli att se vem som är ens tomte.. Ha det så bra.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Tittar runt hos alla julswappare för att säga Hej!

    Hälsningar Helena

    SvaraRadera