Summa sidvisningar

måndag 12 mars 2012

Jag knypplar!!??

Trot eller ej, men jag knypplar..... Månadens uppgift i skolan. Har haft lite ågren för denna uppgift, men så sakteliga börjar det faktiskt likna något. I början ser det ju bara ut som en "knorv", men nu ser det nästan ut som det ska. Detta får vara min test, får göra en till som förhoppningsvis blir rätt hela tiden.
Har haft en riktigt härlig Mello helg med döttrarna! Sovit på hotell i 2 nätter, såg fredagens genrep o sedan finalen, där vi hade riktigt bra platser på parkett. Vilken stäming!! Åh rätt låt vann ju också, yngsta dottern höll visserligen på Dead by April, men hon var nöjd hon med, fotades med dem och fick deras autografer på sitt plakat.

3 kommentarer:

  1. Oj! Måste man ha stort tålamod? Jag har aldrig testat ;-))

    http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trodde faktiskt att det skulle vara mycket svårare. Fick visserligen en riktigt bra dvd som jag tittat på flera gånger. Lite tålamod krävs nog och koncentration, men efter ett tag känns det ganska logiskt faktiskt.

      Radera