Summa sidvisningar

tisdag 29 maj 2012

Mormorsrute filten är klar!

Äntligen är alla trådar fästa!! Så nöjd o glad att jag faktiskt har gjort den klar! Nu är det bara fritidshuset som saknas....
Nu håller jag så sakteliga på att slicka in de sista skol uppgifterna, känns skönt att ha hunnit med men även konstigt att det är slut nu. Har varit ett härligt och inspirerande år. Har givit mig många ide'er och även fått mig att stanna upp och tänka över vad det är jag vill göra och hur jag vill ha det. Hmmm nu gäller det bara att komma ihåg alla tankar, funderingar och ideer och också leva efter dem.
Nästa vecka är det 50-årsdag för sambon och student för äldsta dottern, lite att rådda o fixa med men det är ju kul!! Sedan är det dags att börja jobba igen!

1 kommentar:

  1. Å så fantastiskt fin! Vackra färgkombinationer!
    Lycka till med allt firande.

    http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/

    SvaraRadera