Summa sidvisningar

tisdag 5 juni 2012

Ommålad pall med virkat dyna

Hittade en gammal ful pall i garaget för ett tag sedan. Slipade och målade om den och sedan virkade jag en dyna. Köpte 2 pallar till förra helgen så även de ska bli målade och få någon dyna. De blir nog också turkosa, kanske lite ljusare, såg en så fin kudde i senaste Lantliv, tror jag, ska försöka virka en liknande dyna.
I söndags åkte jag till Hammarby Sjöstad och besökte Kafe' Kreativ. Vilket härligt ställe! Gott fika, pyssel för barnen, sköna fåtöljer att sitta o sticka eller virka i, man kan även lämna in ett plagg man tröttnat på och byta det mot något annat. Ja, ett toppenställe! Hade med mig min syster och hennes 4-åriga son som satte sig o lekte o pysslade direkt, även min syster som inte handarbetar blev riktigt förtjust! Fler besök kommer det att bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar