Summa sidvisningar

tisdag 30 oktober 2012

Luvnissar och ljuslyktor

Virkar luvnissar och ljuslyktor. Blandar Järbos och Pysselkiisens mönster till luvnissen. Mönstret till ljuslyktan hittade jag på en norsk blogg Kamelias hobbyblogg. Det finns ju en uppsjö av härliga stickbloggar, får så mycket inspiration och ideer, hittar hela tiden fler bra bloggar. Det är bara tiden som inte räcker till..... blev nog lite bortskämd när jag pluggade och hade hur mycket tid som helst till att prova alla hantverk som ingick i kursen. Vill ju ha tid att fortsätta med allt jag lärde mig, men den kommer nog.... kanske blir det ett break igen om några år, just nu stormtrivs jag med mitt jobb, har jag tur kommer jag att få vara i Stockholm 1-2 dagar i veckan = några timmar på pendeltåg = stickning/virkning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar