Summa sidvisningar

söndag 2 oktober 2011

Galen i Garn och Sörmlandsleden

Vilken härlig helg jag har haft!! En härlig tur på Sörmlandsleden med goda vänner i lördags och sedan "Galen i Garn" på Nordiska Museet i går. Provade på knyppling och fick se hur man gör frivoliteter och nålbindning, så nu har jag lite mer koll på vad det är jag ska göra senare i min kurs. Träffade även på Maria och Maria som jag träffade på Sticklägret förra året. Hann även med en tur i Stockholm också, hittade ett hjärt plättlagg på Stockhome som jag länge funderat på att köpa. Gick även in i PUB huset för att titta och känna på alla härliga garner på Happy Color, såg faktiskt att de hade garnet som jag och min syster hittade på en marknad i London i våras - KUL!
På kvällen när jag gick in på Hjälpstickans blogg såg jag att jag, min mamma och syster fastnat på en bild: www.hjalpstickan.se vi syns på den sista bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar