Summa sidvisningar

måndag 31 oktober 2011

Tomtemor har börjat jobba.....

Har även iår anmält mig till Julswappen, http://julswappen.blogspot.com/
Var som ett litet barn förra året när jag fick öppna ett paker om dagen fram till julafton!
Nu väntar jag med spänning för att se vem jag ska skicka 24 paket till i år. Har lite saker hemma men vill ju komplettera med saker som blir lite personliga också.
Måste börja planera för barnens kalendrar också, svårast blir ju till 16-åriga sonen.... tjejerna är som vanligt mycket lättare, men allt brukar ramla på plats till slut.

3 kommentarer:

  1. Ååå vad kul at se din blogg bland swapp-bloggrna! har snott lite inspiration här tidigare! Då hittade jag din blogg på google. :-)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    En nyfiken "swappare" som hälsar på!
    Vill bara bekanta mig med årets Julswappare, både nya och gamla...
    Hoppas vi hörs på Julswappen!

    SvaraRadera
  3. Å ännu en swappare som surfar runt, vad läckra saker du skapar med dina händer!!

    SvaraRadera