Summa sidvisningar

torsdag 8 december 2011

En bok om dagen byte och virkade ljuslyktor


Idag låg det ett tjockt grönt paket i brevlådan, mitt "En bok om dagen" byte har kommit!! Nu är bara frågan om jag ska öppna ikväll eller spara det till julafton...hmmm tror inte jag klarar av att vänta, det blir nog ikväll...tror mig även veta vem min hemlige bokvän är, ska bara kolla lite mer.
Har även virkat ett gäng ljuslyktor, det var så roligt så jag kunde inte sluta, 9 stycket har det hittills blivit. De får nog förlja med mig på julmarknaden på Grytsberg på lördag.
Håller även på med smygmaskvirkningen, ett par vantar är det första projektet sedan ska jag nog ge mig på att virka ett par sockor.
Nu ska jag börja packa ihop mitt bokpaket som ska till min hemlige bokvän, fick sista boken på posten idag. Dessvärre verkar jag inte vara så hemlig längre, Pysselfarmor avslöjade mig ganska snabbt, gav nog lite för lätta ledtrådar på hennes blogg....men men kul är det iallafall att plocka ihop lite som jag hoppas att hon ska gilla. Imorgon hoppas jag hinna lägga mitt kuvert på brevlådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar