Summa sidvisningar

torsdag 5 juli 2012

Pall med tovat överdrag

Fick tvätta överdraget 2 gånger i 30 grader, sdan blev det perfekt storlek. Nu måste jag bara fundera ut var denna ska bo.... Kul att måla om gamla pallar och sedan virka/sticka något överdrag men jag måste ju ha någonstans att ställa de. Kanske i mitt drömrum som jag någon gång kanske får, fullt med garner och en lamino fåtölj...eller i mitt fritidshus som jag också drömmer om. Bra med drömmar men jag måste ju förverkliga de också! En liten drömplan har jag. får se vad som har hänt om några år.
Har länge pratat om att ta mig till jobbet med cykel o tåg, och idag gjorde jag det! Cyklade till Gnesta, tog tåget vidare mot Järna för att sedan cykla vidare till jobbet. 1 timme dörr till dörr tog det, så skönt att börja dagen så. Hem tog jag lift med sambon.

1 kommentar: