Summa sidvisningar

tisdag 17 januari 2012

Tvåändsstickningskurs och bra bok

Har haft en helt underbar helg! Så rolig och lyxig. Riktigt kul att tvåändssticka, det tar lite tid men blir riktigt fint. Så kul att träffa så många trevliga stick tokiga tjejer också.
Har även läst en riktigt bra bok, "En dag" av David Nicholls, dock gillade jag inte slutet .....den verkar gå på bio också men vill låta boken smälta in innan jag ser den.
Har även börjat brodera, månadens uppgift på kursen, det går lite trögt men med hjälp av Youtube hoppas jag att jag får till det.
Ska strax åka iväg för att bowla och äta middag med jobbet.
Känns som om jag har rena rama lyxlivet just nu, jag bara njuter. Tänk att få ha tid att bara vara, plugga sådant som är så himla kul, ha tid att göra allt som bara pluppar upp i huvudet, ja detta break från vanliga jobblivet är värt varenda krona i studieskuld!

1 kommentar:

  1. Vilket fint mönster och så fina sockarna blev i förra inlägget - bra att ha långa skaft!!!

    SvaraRadera