Summa sidvisningar

tisdag 10 januari 2012

Varma sockor o broderi

Har äntligen fäst trådarna på sockorna. Fick garnet i ett garnbyte för något år sedan och nu äntligen har det blivit ett par varma o sköna sockor. Stickade de utan häl, lite lättare så tycker jag. Skönt att kunna ha de både långa o nervikta.
Idag har jag blivit lite fattigare men tanden är hel igen, o ingen tandvärk hann det bli.
Nu är alla barnen tillbaks i skolan igen och jag får sätta lite fart med pluggandet, det är ju broderi denna period, har suttit o bläddrat i en tjock broderibok och försökt få lite ideer....hmm det är inte lätt.

1 kommentar:

  1. Å så varmt och skönt du har det om fötterna!
    Det är jättesvårt att bestämma sig för vad man ska göra....just nu har jag det inte svårt...lövet måste jag jobba med!
    brrrr idag har det varit kallt!

    http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/

    SvaraRadera