Summa sidvisningar

måndag 20 augusti 2012

Fixa Ufon veckor

Nu har jag äntligen tagit tag i alla ofärdiga projekt! På vissa är det ju bara att fästa trådarna.... Hittills har jag gjort klart 2 grytlappar, 2 väskor, burkfodral och 3 tofflor som ska tovas. Känns som en bra början, nu måste jag ta tag i de lite större projekten också, 4-5 koftor o tröjor som ska bli klara. Målet är att allt ska vara klart till den 7:e september då jag ska på "En helg för alla sinnen" tänkte att jag då ska få börja med några nya projekt.
I fredags packade vi bilen proppfull och körde mot Umeå, jag o äldsta dottern. Hon ska studera till förskolelärare där uppe. Har aldrig kört så långt själv förut, men det gick riktigt bra!! Lite segt på hemvägen då jag var själv i bilen men med lite coca cola och några långa telefonsamtal så höll jag mig vaken. Känns lite tomt och konstigt nu när vi är en mindre hemma.... hunden vandrar omkring och letar o undrar.
Idag har jag varit riktigt trött, så det blev en långpromenad med hunden samtidigt som jag pratade med en gammal kompis, så kul att höra ifrån henne, alltid så roligt och inspirerande att prata med henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar