Summa sidvisningar

lördag 4 augusti 2012

Virkat nyckelfodral

Hemma igen efter 2 varma o sköna veckor i ett otroligt vackert Kroatien. Vi har mestadels solat och badat, hade velat göra lite utflykter men då det var över 35 grader i skuggan på dagarna föredrog vi att ligga nära vattnet. Många bad har det blivit i det så klara och sköna havet, har nog aldrig sett ett så klart vatten någonstans innan. Åhh vilken vacker natur, vilka vackra lummiga berg det fanns, åker gärna tillbaka för att vandra men då får det bli vår eller höst då det är lite svalare.
Har varit ute på första joggingturen på 2,5 veckor, det gick sådär men jag tog mig runt iallafall...nu är det bara att kämpa på inför nästa års utmaning!
Såg på online virkcafe' någon som virkat ett nyckelfodral, så ikväll knotade jag ihop ett eget i soffan framför OS på tv'n.
Nu måste jag ta tag i de nästan färdiga koftorna innan jag får påbörja något roligt projekt jag får syn på!!!

1 kommentar: