Summa sidvisningar

fredag 24 augusti 2012

Virkade tofflor

En tjej som gick samma kurs som jag hade gjort så fina tofflor, såg jag på hennes blogg. Roliga o lätta att göra, o sköna också. Ett par till mig och ett par till dottern blev det.
Har haft en rolig och bra vecka! Dock lite för lite löpning, men det blev långpromenader med hund istället. Vi har det så lyxigt på jobbet, får gå på massage 1/2 ggr/vecka hos bästaste Carina. Brukar alltid välja ansiktsmassage, det är så skönt! I tisdags var det min tur, vi pratar alltid om massa olika saker. Denna gång fick jag tips om Järna Blocket på Facebook, la ut lite av dotterns saker igår, o har redan blivit av med 2 saker, så nu ska här rensas! Lite för mycket saker har vi allt...
Fortsätter med mina ufon, och så sakteliga minskar högen, längtar efter att få börja på något nytt, så det är bara att kämpa på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar