Summa sidvisningar

måndag 10 september 2012

En helg för alla sinnen

Vilken helt underbar helg jag har haft på Granhammar utanför Örebro. Vi har stickat, pratat, skrattat, ätit underbar mat, fikat, gjort ost och stickat mera!! Vilka härliga tjejer jag träffat, alla lika, eller mer, sticknördiga som jag. Vi har klämt o kännt ,o självklart köpt, helt underbara garner. Jag har fått så mycket inspiration, tips och ideer på vad jag vill sticka. Och Karin, vilken underbar människa, så glad o varm o go!! Jag kommer att åka dit igen,inte bara en utan flera gånger, hoppas på återträff någon lördag eller söndag snart. Den här helgen har bara varit njutning! Och så bra man mår efteråt, allt känns så mycket roligare och enklare, går med ett leende på läpparna o småskrattar ibland när jag tänker på alla roliga historier Karin bjöd på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar