Summa sidvisningar

söndag 30 september 2012

Härlig småfixarhelg!

Helgen började inte så bra, vaknade med en hejdundrande huvudvärk så halva lördagen tillbringades i sängen innan jag kunde kravla mig upp. men sedan har den varit härlig, småröjt, fixat färdigt några projekt, bakat bröd, lång joggingrunda med hunden och så några timmars stickning. Yngsta dottern har beställt en tröja, en enkel slätstickad med stickor 8, snabbt går det och ganska kul att sticka något enklare.
I morgon är det oktober, har lovat mig själv att oktober ska bli en månad med några små, kanske även några stora, förändringar i mitt liv. Får se hur det går..... kanske kan jag lyckas med dessa året ut.... Vissa kan bli lite svåra men man måste våga utmana sig själv ibland!

1 kommentar:

  1. Vilka fina saker har du gjort! Det roligt att sticka till dotter. Hoppas får se snart din dotters tröja.

    SvaraRadera