Summa sidvisningar

onsdag 5 september 2012

Lite mer stickade burkar

Äldsta dottern ville faktiskt ha några virkade/stickade krukor till sin studentlägenhet. Självklart satte jag igång o fixade ihop några. Ett litet mellanprojekt....mellan mina ufon.
Har precis repat upp min lila lintröja, blev inte alls nöjd med den, så nu ska jag testa med ett annat mönster istället. Det blir ett av projekten jag kommer att ta med mig i helgen.
På bottenvåningen i det hus jag jobbar finns ett cafe', varje dag bakar de något gott och oj vad det doftar upp till oss!! Så svårt att motstå så både igår och idag hsr jag smitit ner och köpt en bulle till eftermiddagsfikat, hmm det här med att äta nyttigt blir ganska svårt, men man måste ju få njuta ibland också, bara det inte blir för ofta. Kompenserade med en lång kvällspromenad med hunden, härligt skönt väder var det men så plötsligt kommer det en regnskur, och sedan ser jag 2 regnbågar ovanför varandra, så vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar