Summa sidvisningar

tisdag 15 november 2011

Jul te och jul knäcke

Har hittat ett helt underbart gott julte på Indiska!! Luktar ljuvligt och smakar lika gott, är redan inne på andra påsen. Igår hittade jag även ett riktigt gott julknäcke, med leverpastej på kunde jag äta hur många mackor som helst. Nu börjar jag längta tills jag får julpynta hemma och lyssna på julmusik. Brukar hålla ganska hårt på att jag börjar först till 1:a advent, och hoppas jag kan hålla mig tills dess även i år.

Alla julklappar till min hemliga kompis i Julswappen är klara och paketerade, kommer att skickas iväg i slutet av veckan.

1 kommentar:

  1. Ja, det théet är fantastiskt! Jag är runt bland oss swappare så nu ska jag titta mer på din sida. Pyssel och handarbete är ju liksom livet! =)

    Kram Ulle

    SvaraRadera