Summa sidvisningar

onsdag 30 november 2011

Mössor till hjälpstickan och adventskalender

Såg på Hjälpstickans hemsida att "gubbarna" behövde lite mössor så då tog jag mig i kragen och stickade ihop några stycken som jag lämnade in på "Litet nystan" i Stockholm. Lite svårt att sticka fina herrmössor dock, men hoppas att de värmer iallafall.

 Igårkväll när barnen krypit i säng fixade jag det sista paketen till deras adventskalendrar. 3 korgar fulla med 24 paket.
Här är alla MINA 24 små paket som jag har fått av en hemlig vän i "Julswappsbytet". Idag fick jag äntligen öppna första paketet. Ett jättesött litet ljus med ett pepparkakshus på.

2 kommentarer:

  1. Jag är med i julklappsbytet hos En bok om dagen. Jag försöker lista ut vem som hälsat på mig och jag utgår just nu från hennes ord att det finns någon slags gemensam nämnare mellan givare och mottagare.

    Eftersom jag hantverkar mycket utgår jag ifrån det i min första gissning när jag söker bland bloggarna i listan för julboksbytet. Då blir det inte så många att fråga runt bland (kanske) så jag chansar nu och frågar dig.

    Kan du vara min hemliga bokvän som jag ska få bokpaket av?

    http://pysselfarmor.bloggplatsen.se

    SvaraRadera