Summa sidvisningar

tisdag 22 november 2011

Paket, julmarknad och engelsk sticktidning


I lördags stog jag på min första julmarknad, på Ekhagen här i Björnlunda. Det gick ganska bra att sälja mina saker, tovade vantar och tovade tossor var det som gick bäst. Ska stå på en marknad till om 3 veckor så lite fler vantar och tossor måste jag komplettera med tills dess.
Idag hämtade jag utt mitt paket med 24 paket att öppna i december från min hemliga tomte. Visst är det fina paket!! Ska bli så spännande och mysigt att få börja öppna den 1:a december.
Igår kom min sambo hem från London, han hade med sig en riktigt bra sticktidning, " Irresistible winter gifts to knit", han hade även köpt det godaste earl grey te jag någonsin druckit, fair trade te från Marks and Spencer, köpte det i våras när jag var där och det är helt underbart. Så nu blir det soffan med gott te och en bra tidning. Håller på och stickar några mössor till Hjälpstickan så ytterligare en blir förhoppningsvis också klar under kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar